Yo! Tää olis nyt se EKA blogipostaus, johon on kerätty rohkeutta jo ties kuinka kauan... Oli mulla jo yks blogi aiemminkin, mutta deletoin sen jossain ihme virtuaalisessa feng shui -kohtauksessa (sinkkuelämää SUCKS BTW...) mut ehkä mä teen niistä kuvista jonkun "R.I.P. almost -blog" koosteen.Saa nähdä.

  Syy miks tää blogi on just täällä ei oo kukaan muu kuin (Swim)Suit Issues TARU ,ja mähän siis baittaan sitä ihan vapautuneesti ja luvan kanssa, koska se on mun bloggaus-mentori ja nimikin on hyväksytetty sillä. Kirjotan tätä just Töölön kirjastossa, eli kuvia ei vielä tähän hätään saada laitettua, mutta hyväähän kandee aina odottaa, eiks je?

 Nyt vielä kun herra Apple sponssais mulle iPhonen niin saatais tää homma rullaamaan raivokkaasti...Eli :  YO APPLE! HOOK ME UP!

 Olin siis viime viikonlopun Porissa mun Töölö Fashion Institute-possen, eli Liisan ja Suvin,  kanssa järkkäämässä saumuri-rallia Porin Taidemuseon museoiden yö -tapahtumassa. Sika nastaa oli ja huh mitä kirppari skorauksia! Kuvia tulee kunhan saan kinuttua niitä Liisalta. eihän mulla tieteskään ollut mitään kameraa messissä ja luuristakin loppu heti akku...

 Kirppari skoraukset siis olivat: Marithe Francoise Girbaud smokkitakki (liian iso ja täydellinen), Marimekon sinisenmusta 70-luvun arkkitehtitakki, guitar hero 3 Wii:lle (paketissa 5€), 5kg neulekoneen lankoja, törkee läjä ompelukoneen paininjalkoja ja puolia ja läjä ketjuja ja satiininauhoja joista mä teen koruja ja jotain hius-hässäköitä myyntiin Hundparkiin heti kun saan muutettua uuteen kotiini...

 Ei täs muuta nyt tällä kertaa, meen vähän paistattelemaan päivää ja sen jälkeen organisoimaan meidän pukuvaraston uusiks...(En saa vielä kertoa mitä varten se on, mutta pian pian...)

Peace out, Aki